Harmath Andrásnak hívnak. Budapesten nőttem fel. Szüleimmel sokat utaztunk, sátraztunk a Tátrában illetve a Horvát tengerparton. Innen származik az utazás szeretete a felfedezés vágya. Már fiatalkoromban sokat utaztam barátaimmal.

Főiskolai, egyetemi éveimben (90-es évek) egy szakadt 120-as Skodával hónapokat töltöttünk barátommal Angliában, Skóciában, dolgoztunk és megkerestük a pénzt a további utazásainkra. Az itt töltött 5 hónap alatt bejártuk Anglia északi és déli területeit és kifejlődött bennem az utazás, a megismerés vágya.  Így jutottam el Kanári szigetekre amire a repülő jegyet 2 napi angliai keresetemből vettem egy angol kisváros utazási irodájában szuper akció keretében. 2 hétig jártuk Gran Canariát és Tenerife-t, a tengerparti hotelek napozó ágyaiban aludtunk a csillagos ég alatt és rettenetesen jól éreztük magunkat. Teljesen szabadnak. Ezt az utazást mai szemmel tényleg fillérekből hoztam ki. Majd bejártuk egy hónap alatt Spanyolországot. Jártunk a Pireneusokban, az Algarve-i tengerparton és aludtunk ahol ért az éjszaka. Itt találkoztunk mikrobusszal utazó lányokkal akik életmódja mély nyomot hagyott bennünk. Talán itt kezdődött bár még magunk sem tudtuk…

A főiskolai csoportomnak szerveztem egy Firenzei-Római egy hetes városlátogatást aminek időpontja egybe esett Virág Vasárnappal amelyre rengetegen utaztak az örök városba így nem találtunk diákoknak elfogadható áron szállást. A véletlen úgy hozta hogy egy Magyarországon működő osztrák lakóautó kölcsönzőbe botlottam és lakóautókkal mentünk Rómába. Hatalmas sikerre való tekintettel a következő évben megismételtük a túrát holland városokba. Az új típusú utazás egy pillanat alatt rabul ejtett, s nem csak engem. Nem volt kérdés, kell nekem egy ilyen jármű gondoltam a Római út után. Barátaim hamar elfogadták ötletem és rövid idő után öten tulajdonosai lettünk egy csodálatos de öreg lakóautónak. Természetesen a holland évfolyam kirándulásra én már saját lakóautóval mentem. Az utazás szabadsága, rugalmassága feledtette az útközben gyakorlatlanságunkból és a jármű korából fakadó problémákat és megannyi élménnyel tett gazdagabbá. Szerelem lett egy életre...

5 év lakóautózás után, 2000-ben társaimmal megalapítottuk a Suwenor Kft-t.

Vettünk 5 használt lakóautót és elkezdtük bérbeadni őket, majd a rákövetkező években egyre növeltük a bérlős flotta méretét és több márka országos képviseletévé váltunk. Mára a legnagyobb Magyarországi lakóautó kölcsönző és értékesítő céggé nőttük ki magunkat jelentős szerviz kapacitással. Azon szerencsések közé tartozom, akiknél a  vállalkozási tevékenység és a hobbi találkozott és egy életre összefonódott.

Szerencsémre nemcsak én, de a családom és a legjobb barátaim is mániákus lakóautósokká váltak az évek folyamán. Manapság ha Európában utazunk a mivel már nem, csak az úti cél a kérdés. Bejártuk a déli országokat, megnéztük Görögországban a Meteóráknál a napfelkeltét illetve a Sunion fokon a naplementét, az ókori Görög kultúra emlékeit.

Bejártuk Itáliát, élveztük Toscana kulináris oldalát,  borait, az olasz pizzát, kerékpárral bejártuk északon a tavakat, megnéztük az ókor csodáit és nem utolsósorban Szicílián megmásztuk az Etnát és leereszkedtünk az Alcantara Gorge hatalmas katlanába.

Végigjártuk Spanyolország megannyi városát, Barcelonát, Roses tengerparti korzóját, Franciaországban a Provance-i levendula mezőket, a Pont Du Gard 2000 éves íveit, Dél-Franciaország megannyi ókori római városát, emlékét, Carcassone középkori várát, Canal du Midi csodálatos hangulatos csatornáját és fasorait, és élveztük Skandináv országok, Norvégia semmihez nem fogható természet közeliségét, szabadságát, az Alpok hágóit.

Felsorolni nem lehet. Ez egy véget nem érő utazás ami elkíséri az embert egész életén keresztül. Fertőző, ha egyszer elkapta az ember nincs menekvés, nincs ellenszer.