Suwenor

Magyarország piacvezető lakóautó flottája

A Suwenor Kft. 2000 márciusában alakult néhány jóbarát hobbijára alapozva. Cégünk mára Magyarország legnagyobb lakóautó-értékesítő illetve -kölcsönző cégévé, emellett a 2010. évi tevékenységbővülés eredményeként professzionális szervizszolgáltatójává nőtte ki magát.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Szeretne elsőként értesülni akióinkról, a kiállításokról, az új modellekről, a gyári akciókról vagy a bentragadt készletes jelentős kedvezménnyel árusított modellekről?

A 2008-as válságot követő időszak után is sikerült visszaállítani a korábbi tendenciát, így cégünk működését ismét az évről-évre növekvő autópark és ügyfélkör jellemzi.

Kizárólagos márkaképviselete vagyunk a következő márkáknak:
  • a szlovén Adria
  • a francia Chausson (Trigano Csoport),
  • az olasz Laika.
Emellett forgalmazói
  • a német Knaus-Weinsberg, valamint
  • a szintén német Niesmann-Bischoff márkáknak.

Mindez lehetővé teszi, hogy Ügyfeleink meglehetősen széles választékból találják meg az igényeiknek, elvásáraiknak megfelelőt, illetve hogy a különböző elrendezésű lakóautók, lakókocsik az év minden részében elérhetőek legyenek.

Vásárlóink igényeinek széleskörű kiszolgálása érdekében telephelyünkön 5-10 bemutató járművet tartunk, jelenleg összesen közel 30 különböző típusú, elrendezésű, motorral szerelt használt lakóautó és 2-3 lakókocsi közül válogathatnak az érdeklődők. Minden évben részt veszünk a nagy budapesti kiállításokon, emellett 2004 óta tavasszal és ősszel hagyományosan megrendezzük házi kiállításainkat is. Az értékesítés és kölcsönzés mellett márkafüggetlen felépítmény szervízszolgáltatással is várjuk az érdeklődőket. Minden tevékenységünkben, így a szervízelésnél is a fő hangsúlyt a szakszerű munkavégzésre és a versenyképes árakra helyezzük.

Cégünk az alapítástól számítva 2018-ban már átlépte a 600 darab értékesített kempingjármű mennyiséget! Az értékesített lakóautók számának jelentős növekedésével párhuzamosan berendeztük a lakóautó és lakókocsi felszerelés boltunkat, ahol a legközkedveltebb kiegészítőket (napfénytetők, biciklitartók, LCD TV-k és antenna szettek, klímaberendezések, inverterek, tolatókamerák, kempingcikkeket), és mintegy 10.000 tartozékot / alkatrészt raktárról, illetve rövid szállítási határidővel lehet beszerezni.

Ügyfeleink magasszintű kiszolgálását az elmúlt évek során kialakult stabil munkatársi gárda és munkatársaink szakértelme garantálja.

Csapatunk tagjai: Harmath András cégvezető és Szabó Gabriella vezető értékesítő, Sallai Tamás, aki a bérléssel foglalkozik, emellett fő feladata a teljes flotta karbantartása. Bihari Attila, aki Magyarország egyik legprofibb lakóautó felépítmény és lakókocsi szakértője, Bihariné Kiss VIktória, aki legyen bármilyen alkatrészre, tartozékra szüksége azt beszerzi.

A cég rövid története

• 2000: A cég 5 használt lakóautó kölcsönzésével kezdte el tevékenységét.
  • 2001-ben hivatalos márkaképviseletként megkezdtük az olasz Rimor lakóautók forgalmazását.
  • A bérelhető lakóautók számát évről évre növeltük emellett egyre nőtt az értékesített járművek száma is.
  • 2002-ben megkezdtük a német Bürstner lakóautók forgalmazását.
  • 2003-ban elkezdtük forgalmazni a francia Chausson lakóautókat.
  • 2005-ben az extra minőségű, német Niesmann-Bischoff lakóautók magyarországi forgalmazását is megkezdtük.
  • 2008-ban már egy év alatt 47 kempingjárművet értékesítettünk, a bérlős flotta járműveinek száma pedig elérte a 45 lakóautót.
  • A 2008-as gazdasági válság jelentős visszaesést okozott a kempingjárművek piacán is. A válság alatt évről évre jelentősen csökkent cégünknél mind az értékesített, mind a bérelhető járművek száma. Ennek ellenére talpon maradtunk.
  • 2008-ban befejeztük a Rimor lakóautók forgalmazását.
  • 2010-ben tevékenységbővítést hajtottunk végre. A Karaván City Bt. szerviztevékenységének, illetve szakértő csapatának átvételével közel 30 éves szervíz-tapasztalattal állunk ügyfeleink rendelkezésére.
  • 2010-ben elkezdtük forgalmazni Magyarországon a kiemelkedő minőségű, szlovén gyártású Adria lakóautókat.
  • 2012-ben befejeztük a Bürstner lakóautók forgalmazását.
  • 2015-ben megkezdtük a tradicionális német Dethleffs lakóautók forgalmazását.
  • 2015-ben kezdtünk együttműködni a VB Airsuspension céggel.
  • 2016-ban 40 db külföldre gyártott mentőautóba építettünk be teljes légrugózást.
  • 2018-ban cégünk bérlős flottája ismét elérte a 30 darabot.
  • 2020-ban befejeztük a Dethleffs lakóautók forgalmazását.
  • 2021-ben megkezdtük az olasz Laika lakóautók forgalmazását.

Harmath András

Cégvezető, vezető értékesítő

Mobil: +36 20 343 1561
E-mail: a.harmath@lakoauto.hu

Barátaimmal közösen 1995-ben vettem az első lakóautómat, és azóta minden évben többször hódolok e szenvedélyemnek. Azon kevés szerencsések közé tartozom, akiknél a hobby és a munka találkozik egymással. Rengeteg tapasztalatot gyűjtöttem a lakóautós utazások terén, miután Európa országainak illetve vidékeinek nagyobb részét már volt szerencsém lakóautóval bejárni.

A Suwenor Kft-t 2000-ben alapítottuk, 2001-óta vagyok a cég ügyvezetője. A cég irányítása és a partnerekkel való kapcsolattartás mellett a lakóautók értékesítésével is foglalkozom.

A céget az elmúlt évek során sikerült Magyarország legnagyobb flottával rendelkező lakóautó értékesítő és kölcsönző, valamint szerviztevékenységet végző cégévé fejlesztenünk. Az elmúlt években sok száz kempingjárművet – lakóautót, lakókocsit - értékesítettünk az országban, jelentős részt vállalva e járművek hazai elterjesztésében. Csapatunk felkészültsége biztosítja azt a kiemelkedő szakmai műhelymunkát, amelyet mind az ügyfelek, mind a versenytársak országosan elismernek.

Mi nem pusztán egy járművet kívánunk eladni, hanem egy életre szóló szolgáltatást, és azt az életérzést szeretnénk megismertetni Önnel– a végtelen szabadság érzését -, amit a lakóautózás nyújt.

Szabó Gabriella

Értékesítés, cégadminisztráció, pénzügy

Mobil: +36 20 930 8402
E-mail: ertekesites@lakoauto.hu

2005 óta dolgozom a Suwenor Kft-nél. Bérbeadási asszisztensként kezdtem, majd a bérbeadás teljes körű ügyintézése volt a feladatom. 2005 szeptemberében vettem át az értékesítői feladatkört, amely a mai napig első számú feladatom. Emellett feladataim közé tartozik a cég teljeskörű adminisztrációja.

Értékesítőként elsődleges célom hosszú távú együttműködés kialakítása ügyfeleinkkel. Ügyfélkörünk jelentős része visszatérő vásárlónk, akikkel a jármű megvásárlását követően is folyamatosan kapcsolatban maradok, akik így lakóautós/lakókocsi tapasztalataik mellett szívesen megosztják velem életük jelentősebb eseményeit is. Ha arra kerül a sor, természetesen a járműcserében is partnerek vagyunk, a nálunk vásárolt lakóautókat/lakókocsikat új jármű vásárlása esetén szívesen beszámítjuk. Büszke vagyok rá, hogy immár 12 éve lehetek oszlopos tagja hazánk legnagyobb lakóautó és lakókocsi flottájával rendelkező cégének, mely igyekszik mindenkor megfelelni az egyre komolyabb piaci elvárásoknak és kihívásoknak. "Válassz olyan munkát, amit szeretsz csinálni, és soha életedben nem kell dolgoznod" – Konfuciusz.

Szervizvezető

Tel. / Fax: +36 1 240 2911
Mobil: +36 20 480 7146
E-mail: berles@lakoauto.hu

A sátras/faházas kempingezést többször próbáltam gyerekként, de a lakóautókkal, lakókocsikkal csak 2017-ben ismerkedtem meg. Azonnal megtetszett, hogy egy egyszerű teherautó vagy kisebb alvázra egy garzon lakás van építve. 2019 óta dolgozom a cégnél, először csak kisegítettem a bérbeadást. Ma már a bérlők engem hívnak foglalással, időpont egyeztetéssel kapcsolatban. Igyekszem gyakorlati tanácsokkal is ellátni ügyfeleinket, hogy minél kellemesebb utazásról térhessenek haza.

Baksa Sándor

Bérlés

Tel. / Fax: +36 1 240 2911
Mobil: +36 70 429 1520
E-mail: s.baksa@lakoauto.hu

10 év autókölcsönzés majd 8 év autóépítés után érkeztem a lakóautók világába. Mindig is vonzott az utazásnak e módja, és örülök, hogy jobban megismerhetem és népszerűsíthetem ezt az életformát. Nem csak a lakóautó kölcsönzésnél, hanem az értékesítésnél is állok rendelkezésükre.

Nézzen be telephelyünkre!

Cím: 1184 Budapest, Jegenye fasor 15/A (Berger telep)

E-mail: lakoauto@lakoauto.hu

Nyitvatartás

Szerviz és alkatrész üzlet:
H–P: 8-17
Szo-V: ZÁRVA
Bérbeadás és értékesítés:
H–P: 9-17
Szo: előzetes időpont egyeztetés alapján
V: Zárva

Útvonaltervezés

Scroll Up
Fatal error: Uncaught Error: Call to a member function lazy_load() on null in /data/7/f/7f1b4c8d-8de8-4d69-9f0f-806ad95b9eb2/lakoauto.hu/web/wp-content/plugins/wp-fastest-cache/inc/cache.php:713 Stack trace: #0 [internal function]: WpFastestCacheCreateCache->callback('<!DOCTYPE html>...', 9) #1 /data/7/f/7f1b4c8d-8de8-4d69-9f0f-806ad95b9eb2/lakoauto.hu/web/wp-includes/functions.php(3786): ob_end_flush() #2 /data/7/f/7f1b4c8d-8de8-4d69-9f0f-806ad95b9eb2/lakoauto.hu/web/wp-includes/class-wp-hook.php(286): wp_ob_end_flush_all('') #3 /data/7/f/7f1b4c8d-8de8-4d69-9f0f-806ad95b9eb2/lakoauto.hu/web/wp-includes/class-wp-hook.php(310): WP_Hook->apply_filters(NULL, Array) #4 /data/7/f/7f1b4c8d-8de8-4d69-9f0f-806ad95b9eb2/lakoauto.hu/web/wp-includes/plugin.php(453): WP_Hook->do_action(Array) #5 /data/7/f/7f1b4c8d-8de8-4d69-9f0f-806ad95b9eb2/lakoauto.hu/web/wp-includes/load.php(684): do_action('shutdown') #6 [internal function]: shutdown_action_hook() #7 {main} thrown in /data/7/f/7f1b4c8d-8de8-4d69-9f0f-806ad95b9eb2/lakoauto.hu/web/wp-content/plugins/wp-fastest-cache/inc/cache.php on line 713